Kamis, 19 November 2015

Bagaimana untuk Pelanggan Peguam Best Jangka Panjang

Bagaimana untuk Pelanggan Peguam Best Jangka Panjang

Terdapat beberapa pertimbangan yang kaunselor perlu membuat supaya mereka dapat berurusan dengan pelanggan jangka panjang dengan lebih berkesan. Ini boleh termasuk beberapa yang berikut

Rangkaian rujukan - Mempunyai rangkaian orang-orang yang boleh membantu anda peguam pelanggan adalah satu kelebihan tertinggi - dapat menghubungi doktor untuk merujuk pelanggan jika mereka perlu mendapatkan ubat untuk keadaan yang begitu penting. Lebih daripada itu, yang mempunyai rangkaian orang yang anda percayai boleh mempercepatkan proses untuk kesihatan pelanggan.

Masa pelantikan - Melihat pelanggan-pelanggan jangka panjang pada hari cuti boleh membuat semua perbezaan dalam dapat untuk menyampaikan perkhidmatan kepada diri sendiri dan mereka. Dalam yang bukan terlalu banyak temu janji pada hari-hari tertentu, anda boleh mempunyai kekuatan mental dan kejelasan untuk menjadi lebih berkesan dengan pelanggan sedemikian.

Latihan - mengasah kemahiran ahli terapi anda boleh memberi anda menambah alat dalam dapat membantu pelanggan untuk mendapatkan di mana mereka perlu.

Mengkaji - Ia adalah penting bahawa terapi mengkaji kerja mereka dengan pelanggan jangka panjang untuk dapat menentukan apa yang tidak bekerja dan apa yang ada. Tahu di mana untuk menukar strategi penting tetapi lebih daripada itu, mengetahui bila untuk merujuk pelanggan kepada seseorang yang mungkin lebih mahir dalam menangani isu-isu tertentu bahawa pelanggan mempunyai adalah satu kemestian juga.

Perancangan - Mempunyai 'kontrak' yang jelas dengan pelanggan untuk kedua-dua tahu apa yang perlu menangani. Selain itu, ia adalah penting bahawa kedua-dua pelanggan dan ahli terapi itu memahami setiap tanggungjawab dalam hubungan kaunselor / pelanggan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar